[Talk-lt] Viešojo transporto stotelės

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Feb 2 09:47:36 UTC 2015

> aš siūlyčiau nedaryti savo interpretacijos ir įrašyti tą pavadinimą, kuris
> priskirtas oficialiai. Jei "Šeškinė", tai "Šeškinė". Jei "Kęstučio st.", tai
> tokį ir nurodom, su visom galūnėm.

  Nelabai aišku, kuris pavadinimas yra „oficialus“. Tas, kur ant
stotelės ženklo, tas kur „oficialioje“ svetainėje (tarkim
vilniustransport.lt) ar dar kur?

  Norisi bendros taisyklės, nes kuo įvairesnis tokių pačių objektų
žymėjimas, tuo:
  1. sunkiau duomenų naudotojams (atsisiuntę Lietuvos duomenis gauna
neprognozuojamą mišrainę),
  2. sunkiau automatu klaidas aptikti,
  3. daugiau įvykių, kai kokiame nors plote pradedama keisti iš vieno
varianto į kitą - pirmyn/atgal.

--
Tomas