[Talk-lt] Lietuvos adresai

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Tue Jul 21 06:54:12 UTC 2015

2015 m. liepos 21 d. 09:33, Ramas rašė:
> Mano nuomone, csv būtų prastesnė alternatyva už shape formatą. Iš kitos
> pusės žiūrint, shape formatas yra labai pasenęs.

  Įdomu, o ar yra kita alternatyva? T.y. formatas, kurį sugebėtų be
importerių/exporterių atidaryti profesionalios GIS priemonės? ArcGIS,
QGIS ir pan.? Kurios turėtų indeksus ir pan.?

> Parinkti vieną tinkamiausią formatą yra ganėtinai sunku, nes viskas
> priklauso nuo, kaip tie duomenys bus naudojami.

  Gaila kol kas nėra atgalinio ryšio, bet pradinė idėja su
shapes.openmap.lt buvo:
  1. Pateikti duomenis GIS'ininkams įprastu formatu.
  2. Leisti paprastai duomenis atsidaryti tarkim QGIS ir kurti sau
tinkamus žemėlapius (apie tai buvo įrašai blog.openmap.lt, kiek vėliau
bus įrašas apie pavyzdinį atspausdintą rezultatą).

P.S. Į csv failą irgi galima tarkim WKT būdu įdėti net ir ne taškines
geometrijas ir jas vėliau susiimportuoti į QGIS ar ArcGIS, bet tai jau
papildomas žingsnis ir GIS aplikacijos vis tiek nenaudotų csv
tiesiogiai, o konvertuotų į sau patogesnį formatą (kuris tikriausiai
būtų shape ar kokia local-gis-db-trampampam).

--
Tomas