[Talk-lt] OpenStreetMap žemėlapis geoportale

Andrius Balciunas andriub at gmail.com
Mon Mar 23 10:41:31 UTC 2015

Sveiki,

autorių teisės įdėtos -
http://www.geoportal.lt/wps/poc?uri=page:6_P10C7I930GG1F0IGPAS4G33GL6.
Žemėlapių naršyklėje, apačioje kairėje paspaudus autorių teisės,
nukreipiama į visų duomenų šaltinių, kurie panaudoti kuriant pagrindo
žemėlapį, autorių teises. Čia nurodytas ir openstreetmap kaip užsienio
teritorijos duomenų šaltinis. Manau, kad reikalavimas iš esmės išpildytas.
Galima būtų parašyti pilną tekstą iškart be paspaudimo ant nuorodos, bet
įsivaizduokite, jeigu reikėtų visus surašyti, tai vietos žemėlapiui neliktų.

Taigi, autoriai tikrai neslepiami, viskas nurodytas, tik vietoje vietoje
pilno pavadinimo yra nuoroda į detalesnį aprašymą, kuris mano galva yra gal
net geriau, nei tiesiog OpenStreetMap būtų parašyta. Jeigu galvojate, kad
toks sprendimas labai netinkamas, galėtume keisti. Tik su daugeliu duomenų
teikėjų sutarėme, kad apačioje kairėje pateikiame nurodą į detalesnį
aprašymą, nes visi norėjo ant žemėlapio rašyti. Tai jei rašysime OSM, tai
reikės ir visų rašyti, na ir grįžtame prie situacijos, kad žemėlapyje
nebėra vietos žemėlapiui.

Andrius.

Andrius Balciunas
cartoIQ.com <http://www.cartoiq.com> | cartoUI.com