[Talk-lt] dar karta apie dviraciu takus

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Tue May 12 09:29:44 UTC 2015

2015 m. gegužės 12 d. 11:56, Justas Ingelevičius rašė:
> Kažkas negerai,
> kur raudonas punktyras, nes vienodai žymima ir tie keli šimtai metrų asfalto
> Pilaitės pr. ir Vokiečių g. ir Narbuto g. šaligatviai.

  Mano žiniomis, tiek Pilaitės pr., tiek Vokiečių g. prie Salomėjos
formaliai yra dviračių takai. Todėl visur pažymėta raudonai.

  Kitas dalykas danga. Pagal dangos duomenis http://bicycle.osm24.eu/
braižo arba taškus, arba punktyrus, arba ištisinę liniją. Tik kad
paminėtuose keliuose dangos informacijos nėra - todėl visur punktyrai.
Prie Salomėjos pridėjau surface=paving_stones. O Pilaitėje nežinau,
kur tiksliai yra asfaltas. Gal gali pažymėti arba detaliau papasakoti
kur asfaltas prasideda ir baigiasi?

> Taip pat klaidingai pažymėta Šimulionio g. žymima kaip atskiras dviračių
> takas, o yra dviračių juostos.

  Buvo pridėti pertekliniai vektoriai dviračių juostoms abiejose kelio
pusėse - išėmiau, nes gatvė turi žymą cycleway:both=lane

--
Tomas