[Talk-lt] lenkiški pavadinimai

Paulius Zaleckas paulius.zaleckas at gmail.com
Tue May 26 08:30:44 UTC 2015

Pasirenka programa. Teoriskai galima sugalvoti lauka duomenyse, kuris
pasakytu koki varda naudot, bet cia jua reiks susitarti su visu OSM
comunity, kad toks bus kaip ji naudot ir t.t., o poto dar ir programas
ismokinti naudoti ji teisingai.
Siai dienai visus naudojamus varijantus galima rasti:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:name
O va kaip ir kuriuos naudoja pati programa jau reik klausti jos autoriu.