[Talk-lt] Stotelių ir maršrutų importas

Andrius Balciunas andriub at gmail.com
Thu Oct 15 07:40:25 UTC 2015

Sveiki,

susisiekiau su LAKD dėl stotelių duomenų gavimo OSM žemėlapiui. LAKD mielai
pasidalina duomenimis, tačiau tam, kad viskas būtų oficialu ir teisinga,
reikia LAKD parašyti prašymą, dėl duomenų naudojimo. Prašymą manau galėtų
parašyti AKL, kaip tai buvo padaryta su geoportal.lt gaunamu ortofoto
žemėlapiu (Tomai, gal tu dar turėsi kažkur prašymo formą, kurią AKL teikė
NŽT, jei ne - aš galėsiu greitai sumesti).

Trumpas ir aiškus LAKD atsakymas su servisų prieiga (pradžioje testavimui,
kai bus oficialiai jiems pateiktas prašymas - ir naudojimui OSM):

"Labas, Andriau,

kad pasižiūrėti kas yra, naudokite šias nuorodas:
Išorinio portalo stotelės -
http://www.visimarsrutai.lt/arcgis/rest/services/VINTRAEXT/Stops_Routes/MapServer/0
Išorinio portalo trajektorijos -
http://www.visimarsrutai.lt/arcgis/rest/services/VINTRAEXT/Stops_Routes/MapServer/1
Išorinio portalo GTFS (https://developers.google.com/transit/gtfs/)
duomenys (su maršrutais, trajektorijomis, reisais, aptarnavimo šablonais,
stotelėmis ir t.t.)  - http://www.visimarsrutai.lt/gtfs/all.zip

Bet vis tiek norėtume iš jūsų gauti oficialų prašymą dėl duomenų naudojimo.
Kaip suprantu, jums aktualu ne tik stotelės, bet ir susiję maršrutai. Ši
informacija yra kintanti, todėl reikėtų nuolat stebėti pasikeitimus.

Geros dienos,
Laurynas"

Primenu, kad spalio 29 d. vyks renginys "GIS - paprasta ir atvira
<http://www.opengis.lt>", kurio metu iš LAKD maršrutų projektą pristatys
Laurynas, kuris ir siunčia prieigas prie servisų. Jeigu kažkas netiks
duomenyse, ar turėsite klausimų jam - bus puiki proga susitikti ir
padiskutuoti. Taip pat dalyvaus nemažai ir kitų valstybinių institucijų ,
kurios galėtų būti potencialios OSM duomenų teikėjos, atstovų.

Andrius.