[Talk-lt] Stotelių ir maršrutų importas

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Oct 15 08:09:39 UTC 2015

Laba diena

> susisiekiau su LAKD dėl stotelių duomenų gavimo OSM žemėlapiui. LAKD mielai
> pasidalina duomenimis, tačiau tam, kad viskas būtų oficialu ir teisinga,
> reikia LAKD parašyti prašymą, dėl duomenų naudojimo. Prašymą manau galėtų
> parašyti AKL, kaip tai buvo padaryta su geoportal.lt gaunamu ortofoto
> žemėlapiu (Tomai, gal tu dar turėsi kažkur prašymo formą, kurią AKL teikė
> NŽT, jei ne - aš galėsiu greitai sumesti).

  Mes teikėme prašymą ir LAKD dėl dangų. Dangų prašymo pagrindu
parašiau naują prašymą viešojo transporto duomenų rinkiniui:

https://docs.google.com/document/d/1IhgEe3ZtHJApFEYtD5F_szG1jAq8stNz9__-BMEE8_g/edit?usp=sharing

  Suderinsiu su Laurynu, ar tinka toks prašymas, ir tada prašysim
Mykolo, kad pasirašytų AKL vardu.

P.S. http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Contributors#Lithuania

--
Tomas Straupis