[Talk-lt] Kelių numeriai

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Sat Sep 5 05:58:04 UTC 2015

On 2015.09.04 19:26, Tomas Straupis wrote:
> Sveiki
>
>   Lyginant LAKD duomenis su OSM išlenda problemos, kai OSM kelio
> numeris neatitinka LAKD todėl, kad OSM pažymėta tarkim ref=A2;A8, kai
> tuo tarpu LAKD duomenyse kombinuotų reikšmių nemačiau (gal tiesiog
> neradau?).
>
>   http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemelapis?wms=Vir%C5%A1utin%C4%97%20kelio%20danga
>
>   Ar reikalingos kam nors kombinuotos reikšmės?

Tomai,

Atkreipk dėmesį į tai, kad LAKD neskelbia duomenų miestų teritorijose
(bent jau viršutinių dangų žemėlapyje), o kelius su dviem numeracijomis
aš dažniausiai ir sutikau būtent miestuose.
Paimkime pavyzdį, kelią 222. Tavo pateiktame žemėlapyje informacija apie
jį prasideda ant Kauno (Sargėnų) ir Domeikavos ribos. Ir ji skelbia,
koks yra kelio plotis nuo 8,0 iki 9,1 šio kelio kilometro. Vadinasi, per
Kauną vingiuoja tie 8 km šio kelio. Pastumdžiau žymeklį ant gmapsų, o
kur gi baigiasi tie 8 km ir gavau, kad ant Laisvės al. ir Savanorių
sankryžos. Vadinasi, per senąjį VIlijampolės (Vileišių) tiltą eina tiek
222, tiek 141. Jei nuspręstume nežymėti dalies 222, kur dubliuojasi su
141, tai statistikoje jo ilgis būtų gana ženkliai trumpesnis, nei
skelbiamas valdiškoje statistikoje. Ar statistikų lyginimas mums jau
nebeaktualus?

Iš kitos pusės netgi tame žemėlapyje man pavyko rasti vietą, kur rodoma
dviguba numeracija (tiesa, skirtingų lygių kelių) -- jei bakstelėsi ant
sankryžos/ apie ją šioje vietoje
http://www.openstreetmap.org/#map=18/54.92861/23.79232 ant LAKD dangų
žemėlapio, tai gausi info apie 141 ir 1906. Gal bug'as, bet man taip pavyko.

Iš kitos pusės, pažiūrėkime, kaip keliai sužymėti ženkluose. Tarp
Sitkūnų ir IX forto eina dviguba E numeracija:
https://www.google.com/maps/@55.0358401,23.8250819,3a,75y,180h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWmkfElBKn-F2uZeRQePitg!2e0!7i13312!8i6656

Čia randu, kad kelias yra ir A1 ir A4:
https://www.google.com/maps/@54.673661,25.2410233,3a,21.8y,264.45h,96.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYC2L7HwkMcavEAEh-_Ep_w!2e0!7i13312!8i6656
O čia netgi A1, A4 ir A16
https://www.google.com/maps/@54.6608195,25.2339794,3a,15y,214.73h,96.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNnuLB-ufCOoGjNli1GGEUQ!2e0!7i13312!8i6656
Ir ženklo borteliai ne punktyriniai (t.y. tai tikras kelias, o ne
nuvažiavimas link jo).

Todėl, aš būčiau linkęs bent jau šitokiose vietose dvigubą numeraciją
palikti. Iš kitos pusės, įdomu būtų sužinoti konkrečias vietas, kur
numeracija OSM ir LAKD nesutampa. Gal išsikristalizuotų kokie nors
kriterijai skirtingam elgesiui.

P.S. Aš kelnių nenumeruoju. Siūlau ir tau. :-)

--
Aidas Kasparas