[Talk-lt] Kelių numeriai

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sat Sep 5 19:54:57 UTC 2015

> Atkreipk dėmesį į tai, kad LAKD neskelbia duomenų miestų teritorijose
> (bent jau viršutinių dangų žemėlapyje), o kelius su dviem numeracijomis
> aš dažniausiai ir sutikau būtent miestuose.

  Buvau prirašęs daug teksto, bet tada įtariu radau atsakymą:
eismoinfo.lt persijungiam į režimą „kelio schema“. Ten pasirenkame
tarkim mano turėtą omeny A2;A8 atkarpos vieną iš kelių - A8. Jo pirmas
ruožas 7,5km eina nuo kažkurios vietos Panevėžyje iki susikirtimo su
A17. O ten pat eina ir A2. Žodžiu kaip ir aišku, pagal ką gaunam, kad
kelio atkarpa nuo Panevėžio centro iki A17 tikrai yra kombinuota
„A2;A8“ :-) Tai yra ir pagal LAKD duomenis kai kurie keliai turi du
numerius.

  Ačiū už pagalbą :-)

--
Tomas