[Talk-lt] Osmand

Saulius Kaukenas saulius.kaukenas at agmis.lt
Tue Apr 19 16:01:35 UTC 2016

NaviJazz skirtas pagrinde užsienio rinkai, verslo, ne privatiems klientams.
NaviJazz Go yra tiesiog iš patriotiškumo padaryta lietuviška versija. Jei
matysim, kad nėra teigiamo susidomėjimo, šį produktą iš Google Play
šalinsime.

Dėl licencijos: Google Translate neblogai susitvarko su anglų kalba. EULA
yra angliškai, kaip ir, beje, 95% viso pasaulio licencijų. Be abejo, jei su
licencija nesutinkate, naudoti negalite.