[Talk-lt] Osmand įgarsinimas

Eduardas Kriščiūnas edas at katalogai.net
Thu Apr 21 08:58:31 UTC 2016

Spėju, kad čia kažką painiojate. TTS, mano supratimu, tuo ir skiriasi
nuo paruoštų įrašų, kad gali ištarti bet kokią frazę, pavadinimą ir
pan., t.y. ten yra algoritmas, o ne fiksuoti failai, todėl TTS'ui
visiškai nerūpi ką kalbėti. Jis skaito tekstą iš žemėlapio ir išverstas
navigacijos komandas pagal tam tikras tarimo taisykles.