[Talk-lt] Osmand

Saulius Kaukenas saulius.kaukenas at agmis.lt
Thu Apr 21 09:31:47 UTC 2016

Gerbiamas Mantai,

Panašu, kad jūs painiojate intelektualios nuosavybės, licencijos ir "open
source" sąvokas. Kodo atskleidimas (Open Source) nesuponuoja jokios
licencijos ir jokių teisių į kūrinį. Tai nusako licencija. Licencija kita
vertus tik nusako sąlygas, kuriomis jūs galite naudotis programine įranga,
bet nenusako turtinių ir neturtinių teisių. Tai skirtingi dalykai.

Jei jūs turite kokių nors klausimų dėl intelektualios nuosavybės, geriausia
būtų konsultuotis su ekspertais, kurie ruošia teisininkus, siūlau
susisiekti su dr. Tadu Klimu (https://www.ltlaw.lt/) arba pradžiai
paskaityti jo knygą apie sutarčių teisę:
http://www.cap-press.com/books/isbn/9780890895061/Comparative-Contract-Law--Cases-Text-and-Materialshttp://www.cap-press.com/books/isbn/9780890895061/Comparative-Contract-Law--Cases-Text-and-Materials

Pagarbiai,

2016 m. balandžio 21 d. 11:12, Mantas <sirexas at gmail.com> rašė:

> Dar grįžtant prie licencijos klausimo. Radau labai gražiai paaiškintą
> GPLv3 licenciją:
>
> https://www.tldrlegal.com/l/gpl-3.0
>
> Ten „Privaloma“ skiltyje yra toks punktas: „Disclose Source“ (lietuviškai
> „Atskleisti kodą“), kur nurodyta:
>
> „All code linked with GPL 3.0 source code must be disclosed under a GPL
> 3.0 compatible license.“
>
> Vertimas
>
> „Visas kodas siejamas su GPL 3.0 išeities kodu turi būti atskleistas pagal
> GPL 3.0 arba suderinamą licencija.“
>
> Šiuo atveju, kaip suprantu NaviJazz naudoja OsmAnd kaip biblioteką ir tai
> [...]

saulius kaukėnas
direktorius/ceo

tel.: + 370 37 211351, fax: +370 37 211352
gsm: +370-687-81204
email: saulius.kaukenas at agmis.lt
skype: slsslssls

uab agmis, www.agmis.lt
europos pr 121-301 (mtp technopolis)
lt-46339, kaunas, lithuania

agmis - the best company for Your innovations