[Talk-lt] Osmand

Rimas Kudelis rimas at kudelis.lt
Thu Apr 21 10:02:49 UTC 2016

Sveiki,

2016-04-21 12:53, Saulius Kaukenas rašė:
> Matau, kad vistiek nesupratote. Mes source code išplatinome. Visi, kas
> parsisiunčia NaviJazz, gauna lietuvių kalbos įgarsinimo source code.
>
> Mano pastaba buvo tokia, kad to kodo negalima naudoti be mūsų leidimo
> _kitame_ produkte, su kitomis licencinėmis sąlygomis. GPL licencija to
> taip pat neleidžia, ar jūs čia bandot sau prieštarauti, sakydami, kad
> su NaviJazz kodu daryti galima ką nori, kai tuo tarpu su OsmAnd kodu - ne?

Va čia sakyčiau yra jūsų klaida.

GPL licencija jūsų neįpareigoja tiesiog išplatinti ar pateikti savo
kodą. Ji įpareigoja tą kodą pateikti taipogi GPL (arba su ja
suderinamos) licencijos sąlygomis. Kitaip sakant, jūs negalite sakyti,
kad „štai kodas, bet jūs jo negalite naudoti kituose produktuose, galite
tik žiūrėti“, nes GPL licencija tokius papildomus ribojimus draudžia.
(Tai parašyta GPL FAQ).

> Leidimo naudoti lietuvišką įgarsinimą OsmAnd, beje, niekas iš čia
> diskutuojančių ir nepaprašė.

Na tai tuomet aš būsiu pirmas ir paprašysiu jūsų leidimo pateikti
lietuvišką „NaviJazz“ įgarsinimą „OsmAnd“ programos autoriams GPL
licencijos sąlygomis. :)

Rimas