[Talk-lt] Osmand

RN junisata at gmail.com
Mon Apr 25 21:29:52 UTC 2016

Aš niekaip nesuprantu, kaip šita diskusija galėtų padėti OSM'ui
Lietuvoje: kaip ji padės, kad atsirastų daugiau žymėtojų, o ne
kalbėtojų, kad atsirastų daugiau esamus OSM resursus ir duomenų kokybę

Atsiprašau, kad aš daugiau kalbėtojas nei žymėtojas. Džiugu girdėti, kad aš
šešis šimtus pakeitimų padariau veltui.