[Talk-lt] Tunelių/tiltų aukščiai

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Wed Aug 31 10:16:09 UTC 2016

> Pirma, o kokie validatoriai kabinėjasi prie trūkstamos žymos?

  Osmose:
  http://osmose.openstreetmap.fr/lt/errors/?source=6641&item=7130&class=71301

> O jei dėl (2) punkto aš nesu labai toli nuo teisybės, tai būčiau už tai, kad
> ir OSM'e laikytumėmės principo, kad arba tiltas/tunelis yra pakankamai
> aukštas arba yra pažymėtas apribojimas. Taip nepridėliotumėm
> bereikšmių/neteisingų duomenų.

  Na čia keli pastebėjimai:
  1. Jei yra nuostatai, kad tunelis yra bent 5 metrų aukščio, tai
nereiškia, kad jis negali būti 6 metrų aukščio. Potencialiems tokios
informacijos naudotojams (sunkvežimiams su negabaritiniais kroviniais)
tokia info bus įdomi.
  2. Jei Lietuvoje yra standartas 5m., kitose šalyse gali būti 6
metrai arba tarkim 4,5. Kadangi OSM - pasaulinė db, tai gal vertėtų
įrašyti ir „standartinį Lietuvos“ aukštį. Sutinku, kad su tokia
argumentacija labai daug nereikalingų žymų galim pradėti dėlioti (pvz.
horse=no ant visų trunk:), bet tokių tunelių Osmose randa labai nedaug
(19)...

--
Tomas