[Talk-lt] OsmAnd ir bitkoinai

Daiva Marija Brazauskaitė brazauskaite.daiva at gmail.com
Thu Mar 3 13:57:53 UTC 2016

Sveiki,

jei neklystu, tai panasios kalbos buvo 2014, bent jau kiek man teko
paskaityti forumu. Nemanau, kad jie sia ideja prieme ir kaip "Ramas" sake,
iniciatyva turetu nemazai diskusiju ir siek tiek negatyviu pusiu, be to gal
ir pats OSM savanoriavimo principas siek tiek pakeistu savo prasme. Kitas
dalykas tuomet vyko dar ir diskusija kam is tikro tie bitcoin tips turetu
priklausyti zmonems, kurie redagavo zemelapi ar prisidejo prie pacios
programos kurimo (developers).

Na bent jau mano indelis i diskusija :)