[Talk-lt] Osmand

Rimas Kudelis rimas at kudelis.lt
Sun May 8 20:53:19 UTC 2016

O aš manau, kad visi trys praleidote po progą patylėti. O dabar ir aš
padarysiu tą patį.

Ne Dariau, nepritariu tau: aš manau, kad geresnis buvo ankstesnis Tomo
postas šioje diskusijoje – tas, kuriame jis siūlė diskusiją baigti. Aš
norėčiau pakartoti jo pasiūlymą. Dabar, kai tiek „OsmAnd“, tiek
„NaviJazz“ autoriai yra informuoti apie susidariusią situaciją, lai jie
patys sprendžia, ką daryti toliau. Kiekvienas mūsų asmeniškai gali
palaikyti vieną arba kitą pusę, arba likti nuošalyje ir nepalaikyti nė
vienos, bet tikrai nėra prasmės vartyti šitos temos čia iki begalybės.
Visi argumentai joje jau buvo išsakyti.

Geriau grįžkime prie temos apie lietuvišką „OsmAnd“ įgarsinimą.

Arba gal kas nors papasakos, kaip vakarykštis mapathonas praėjo?

Rimas