[Talk-lt] ORT14LT?

Andrius Balciunas andriub at gmail.com
Mon May 23 19:36:49 UTC 2016

Sveiki,

Lietuvos Respublikos teritorijos M 1:10 000 skaitmeninis rastrinis
ortofotografinis žemėlapis yra 2012 - 2013 metų (metaduomenys su ortofoto
sudarymo teritorijomis ir datomis
<http://www.geoportal.lt/metadata-catalog/catalog/search/resource/details.page?uuid=%7B36A9FF60-CE5F-236E-9DF0-89DFEC4B0D91%7D>).
Dalis šio žemėlapio sudaryti naudojant ne ortofotografinius vaizdus, bet
palydovines nuotraukas (dalis pasienių). Maps.lt nurodo, kad pas juos
ortofotografinis žemėlapis yra 2012 - 2014. Nelabai aišku iš kur tie 2014
m., gal tiesiog savų nuotraukų iš bepiločio dar yra pridėję ar pan. Tačiau
oficialus duomenų rinkinys yra 2012-2013 m.

2015 m. buvo padengtas trečdalis Lietuvos nauju ortofoto, šiais metais bus
dar trečdalis, o 2017 bus baigta visa Lietuva. Tad ortofoto bus papildytas
ir 2016 m. Servisas liks toks pat, kaip dabar yra užsakęs Tomas OSM
naudojimui. Tomai, jeigu dar reikėtų kažkokios pagalbos iš geoportal.lt,
kad ORT10LT 2015 m, atsirastų OSM, būtinai informuok.

Andrius.

Andrius Balciunas
cartoIQ.com <http://www.cartoiq.com> | cartoUI.com