[Talk-lt] ka darome ne taip ?

JurKis atvejis at gmail.com
Wed May 25 07:57:10 UTC 2016

Galiu pasakyti, kad maps.me labai retai atnaujina žemėlapius - dažniausiai
tik kai išeina nauja programos versija. O tai gali užtrukti ir ne vieną
mėnesį.
Aktuali žemėlapio versija guli http://direct.mapswithme.com/direct/latest/.
Naujausia žemėlapio versija guli http://direct.mapswithme.com/regular/daily/,
bet jos nesiūlau naudoti - vis kas nors neveikia su turima aplikacija.
Tiesa, dar yra http://direct.mapswithme.com/regular/android2/, bet kam ji
skirta - nežinau. Bent jau anksčiau reikėdavo siųsti tiek šalies, tiek
šalies routing failus, tai gal ir būtų teisingi failai. Pabandykit.