[Talk-lt] Pranešimas apie OSM OpenCon Lietuva 2016 konferencijoje

Ramas ieskok at ramuno.lt
Thu Nov 17 08:09:33 UTC 2016

> nors
> Tomo,
>
>   Chrm. Gaila, kad tas tikrinimas jau metus neveikia... Maršruto
> skaičiavimui norėjau ko nors normaliai kompiliuojamo, tai naudojau
> gosmore, deja vėliau paaiškėjo kai kurie jo minusai, dėl kurių būdavo
> daug false positive... Rankos neprieina vietoj gosmore įdėti kokį nors
> kitą variklį...

Ta mintis pakankamai gera ir verta vystymo. Aš pats esu padaręs paprastą
kelių ilgių tikrinimą - http://osm.ramuno.lt/highway/log. Raudonai pažymi
tas eilutes, kur kelio ilgis pasikeitė į blogąją pusę.

Aš pats neapsiribočiau vient tik ties miestų, rajonų centrų taškais. OSM
kontekste tai tik keletas taškų, lašas jūroje.
Jei tikrinti, tai tikrinti kiekvieną pajudintą/ištrintą tašką ir
išskaičiuoti kažkokį "pavojaus koeficientą". O turint tas metrikas visa
kita jau paprasta.