[Talk-lt] Talk-lt Digest, Vol 92, Issue 6

Ričardas richmondas at gmail.com
Sat Oct 22 16:37:58 UTC 2016

Sveiki,

Pritariu Aido kriterijams. Gal tik norėčiau patikslinti, kad mano nuomone,
supermarket žymi vieną objektą - parduotuvę kaip atskirą vienetą. Jei
viename pastate yra didelis prekybos centras su keletu mažų papildomų
parduotuvių, tai jį žymiu supermarket plius visas kitas parduotuves
atskirai. Pažymėjus vien tik bendrinį mall maža naudos, nes nesužymėjus
atskirai kiekvienos parduotuvės (bent jau svarbiausių) nebus galima
paieškoje jų rasti.
Galbūt galima diskutuoti, ar tuo atveju, kai pastate yra vienas didesnis
prekybos centras su keletu parduotuvėlių tame pastate, supermarket geriau
žymėti visam pastatui ar tame pastate kaip atskirą tašką. Mano nuomone,
didelio skirtumo nėra ir teisingi abu variantai.

Ričardas