[Talk-lt] OpenStreetMap bendravimo kanalai Lietuvoje

Mantas sirexas at gmail.com
Mon Apr 3 08:54:27 UTC 2017

Šiaip tai Google Groups neblogai veikia kaip forumas ir kaip sąrašynas, bet
bent jau man asmeniškai Google Groups kaip forumas yra gan prastas, nežinau
ar kas nors juo naudojasi.

Aš pats prižiūriu ubuntu.lt forumą, kuris sukasi ant Spirit, ten teoriškai
labai paprastai galima padaryti visų žinučių persiuntimą į sąrašyną, bet
nebus išlaikomos gijos, visi laiškai keliaus kaip atskiros temos.

Gali būti, kad yra koks nors forumo variklis, kuris puikiai integruojasi su
el. pašto sąrašynais, kaip kad Google Groups.

Facebook Grupės suteikia el. pašto adresą pavadinimas at groups.facebook.com,
šiuo adresu siunčiant laišką, automatiškai sukuriamas įrašas ant grupės
sienos. Bet jei, kas nors komentuoja tą įrašą Facebooke, tai laiškai atgal
negrįžta į sąrašyną. O jei kas nors atsako į temą ir nurodo Facebook Grupės
el. pašto adresą, tai Facebook grupėje tai susikuria kaip atskiras įrašas,
o ne komentaras.

2017 m. balandžio 3 d. 11:15, Tomas Straupis <tomasstraupis at gmail.com> rašė:

> Sveiki
>
>   Surašiau apklausos rezultatus ir šiek tiek interpretacijų:
>   https://blog.openmap.lt/2017/04/02/bendravimo-kanalu-
> apklausos-rezultatai/
>
>   Nors dėl facebook yra daug daugiau klausimų, pradžiai norėčiau visų
> jūsų nuomonės, kaip jūs įsivaizduojate skirtingų kanalų veikimą vienu
> metu. Tarkim pradžiai apie web forumą. Jį apklausoje mėgo labiausiai.
> Kaip jūs įsivaizduojate web forumo naudojimą?
>   1. Web forumo mėgėjai klausia/rašo iš karto į forumą ir ten laukia
> atsakymų?
> [...]

                 Mantas aka sirex
    _ \<,_   -- launchpad.net/~sirex --  /\/  \