[Talk-lt] OpenStreetMap bendravimo kanalai Lietuvoje

Ramas ieskok at ramuno.lt
Mon Apr 3 11:50:43 UTC 2017

Sveiki,
visame OSM yra naudojama netgi daugiau bendravimo kanalų (pvz. help.osm.org,
irc, github). Kiekvienas randa sau tinkamiausią būdą ir bendrauja :) O jei
kažkur atsiranda įdomios info ar vyksta diskusija, tai žmonės labai greitai
tuo pasidalina, tiesiog, natūraliai.
Forumas tuščias. Net jeigu apklausos lyderis yra jis, dar vistiek neaišku
ar ten bus bent kažkokios gyvybės.