[Talk-lt] OpenStreetMap bendravimo kanalai Lietuvoje

Mantas sirexas at gmail.com
Tue Apr 4 09:13:41 UTC 2017

2017 m. balandžio 4 d. 12:01, Tomas Straupis <tomasstraupis at gmail.com> rašė:
> Pataisykite/papildykite mane FB žinovai:
> 1. Mums reikia sukruti puslapį „OpenStreetMap Lietuva“ (tokiu būdu
>    atsiras vienas ar daugiau puslapio adminų).

Siūlau kurti ne puslapį, o grupę. Puslapis skirtas daugiau naujienų
rašymui. Yra galimybė kitiems taip pat rašyti ant puslapio sienos, bet
kitų naudotojų pasisakymai paslėpti kažkur antrame plane.

Facebook grupės yra labiau panašios į forumą, kuri visų naudotojų
žinutės matomos vienodai ir pirmame plane.

Puslapis labiau tinka kai nori reklamuoti kokias nors paslaugas.

Grupė gali turėti daug adminų.

> 3. Tas, kas yra puslapio „OpenStreetMap Lietuva“ adminas, galės rašyti
>    arba pasirašydamas savo vardu, arba puslapio vardu - „OpenStreetMap
>    Lietuva“.

Grupės atveju visi gali rašytis tik savo vardu, rašyti grupės vardu
negalima.

> 4. Visi, kas nori gauti pranešimus (sienos) - laikina puslapį ir tiek
>    žinių.

Arba jungiasi prie grupės.

--
                 Mantas aka sirex