[Talk-lt] Svetainių tikrinimas

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri Aug 4 07:20:42 UTC 2017

Sveiki

  Kaip žinia, prie OSM objektų galima įrašyti svetainės žymą „website“
ir nuorodą į iliustraciją „image“. Deja svetainės persikelia, dingsta,
per klaidą į image įrašomas feisbuke esanti nuotrauka, o ten nuorodos
expirina gan greitai ir pan. Visi migruoja iš http į https'ą, kai
kurie www. prideda, kai kurie nuima :-)
  Žodžiu tenka daryti periodinį automatinį svetainių url tikrinimą.
Panašų tikrinimą daro ir keepright.at, bet ten rezultatų skaičius yra
ribotas, todėl jo visiškai nepakanka Lietuvoje turimų POI svetainių
tikrinimui. Taigi vykdomas savas testas.

  Sistema paprasta, bandoma gauti svetainės užklausos antraštes,
tikimasi gauti 200 kodą (OK) ar kai kuriuos kitus „tinkamus“ atsakymus
(tarkim temporary redirect).

  Ir čia užkliūnu už kelių svetainių, kurios grąžina ne tai, ko aš
noriu :-) Pavyzdžiui:

  wget -S http://www.thierrykepykla.lt/lt/
  grąžina 503 Service temporarily unavailable, nors naršyklėje įrašius
adresą gaunamas normalus rezultatas.

  arba:

  wget -S https://www.nvaistine.lt/
  gaunama problema su sertifikatu, nors naršyklė (firefox/chrome)
vėlgi niekuo nesiskundžia.
KLAIDA: The certificate of ‘www.nvaistine.lt’ is not trusted.
KLAIDA: The certificate of ‘www.nvaistine.lt’ hasn't got a known issuer.
KLAIDA: The certificate of ‘www.nvaistine.lt’ was signed using an
insecure algorithm.

  Ką aš praleidau? (user-agent eilutė yra nurodoma su „--header“,
aukščiau nerašiau, nes vietos daug užima).

  Ačiū

--
Tomas