[Talk-lt] Viso pasaulio OSM duomenų pilnumo analizė

Ramas ieskok at ramuno.lt
Fri Aug 18 15:06:41 UTC 2017

Laba,
LT pagal paskutinius kelių ilgio skaičiavimus jau 0,98 [1].
Man regis jie naudoja senus IRF duomenis palyginimui. Anie teigia, kad LT
turi 71k km., nors pagal OSM tiek nesigauna net su naujai atidarytais
keliais. Nebent aš klystu. Kas gali patikrinti? :)

[1]
http://wellbeing.ihsp.mcgill.ca/publications/PLOS2017roads/figures_2017_update/countries-table.html