[Talk-lt] Gtavės

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri Jul 28 13:48:18 UTC 2017

2017 m. liepos 28 d. 16:29, Arnas Loda rašė:
> Gal galėtumėt pasidalinti informacijos šaltiniui, kokiu
> tiksliai man žymu reikia? Pastarąsias valandas bandžiau
> eksperimentuoti su name bei highway bet vis negaunu
> norimo rezultato (miestas|rajonas|gatvė  nepriklausomai
> ar yra pastatu ten, ar ne)

  Jei reikia rajono, tai įtariu teks imti ką nors gudresnio, nei kad
osmose, nes rajonas bus įrašytas kaip administracinės ribos poligonas,
o ne kaip žyma prie objektų. Gal koks overpass-turbo.eu padės.

  O jei tik gatvių, tai manau užtektų imti tuos name, kurie baigiasi
„g.“ „al.“ „pr.“, „skg.“ ir panašiais trumpiniais bei turi netuščią
highway žymą.

--
Tomas