[Talk-lt] Paprastas duomenų pildymas su StreetComplete

Mantas sirexas at gmail.com
Mon May 15 10:46:01 UTC 2017

Įsidiegiau StreetComplete ir šiandien jau sužymėjau 19 vietų.

Klausimas dėl dviračių stovų. Yra nemažai vietų, kur klausia kiek vietų
turi dviračių stovas. Taip pat toks klausimas rodomas ir prie Cyclocity
dviračių. Klausimas ar Cyclocity vietas žymėti ar ne? Realiai tai ten nėra
galimybės pastatyti savo dviračio, bet kitą vertus, gal kam nors naudinga
žinoti kiek Cyclocity dviračių telpa.

Dar viena problema su pastatų aukštų skaičiumi. Kažkaip man pasitaikė
keletas pastatu, kurie sudaryti iš skirtingų bloku ir tie blokai turi
skirtingą aukštų skaičių. Tai kaip suprantu, tokiais atvejais reikėtų
skelti pastatą į kelias dalis ir kiekvieną daliai atskirai nurodyti aukštų
skaičių? Vienas tokių pavyzdžių yra Arfa [1], kur pastatas sudarytas iš
daug gabalų ir kiekvienas gabalas turi skirtingą aukštų skaičių, nors pats
pastatas yra vientisas. Taip, norint sužymėti aukštų skaičių, kaip suprantu
reikėtų Arfą skaidyti į daug gabalų?

[1] http://osm.org/go/0lP6xO2vK

2017 m. gegužės 12 d. 12:40, Tomas Straupis <tomasstraupis at gmail.com> rašė:

>   Nusiuntus atsakymus, padidėja žvaigždučių skaičius, bet sutinku, kad
> tai nėra labai akivaizdu/intuityvu.
>
>   Galima bandyti rašyti pasiūlymą StreetComplete githube:
>   https://github.com/westnordost/StreetComplete
>
> --
> Tomas

                 Mantas aka sirex
    _ \<,_   -- launchpad.net/~sirex --  /\/  \