[Talk-lt] Paprastas duomenų pildymas su StreetComplete

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon May 15 11:03:10 UTC 2017

> Klausimas dėl dviračių stovų. Yra nemažai vietų, kur klausia kiek vietų turi
> dviračių stovas. Taip pat toks klausimas rodomas ir prie Cyclocity dviračių.
> Klausimas ar Cyclocity vietas žymėti ar ne? Realiai tai ten nėra galimybės
> pastatyti savo dviračio, bet kitą vertus, gal kam nors naudinga žinoti kiek
> Cyclocity dviračių telpa.

  Aš tokiu atveju žiūriu, kas tokius duomenis apskritai naudoja
(internetiniai žemėlapiai, programėlės ir pan.). Tada aiškiau ką ir
kaip suvedinėti. O jei nėra jokio žemėlapio, kuris tokius duomenis
naudoja, tada apskritai nėra prasmės suvedinėti, nes duomenų bazėje
dviračių vietų tikrai niekas neieškos... :-)
  Kitas dalykas: keista, kodėl apie Cyclocity klausia, nes cyclocity
gi amenity=bicycle_rental... o ne amenity=bicycle_parking...

> Dar viena problema su pastatų aukštų skaičiumi. Kažkaip man pasitaikė
> keletas pastatu, kurie sudaryti iš skirtingų bloku ir tie blokai turi
> skirtingą aukštų skaičių.

  Tokių pastatų aukštų skaičiaus per StreetComplete apskritai
nereikėtų vesti. Nes, teisingai pastebėta, tokius pastatus teoriškai
reikėtų dalinti į gabalus (building:part), jiems nurodyti skirtingus
aukštų skaičius ir pan.

--
Tomas