[Talk-lt] Sudėtinės lankytinos vietos

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri May 19 17:49:57 UTC 2017

2017 m. gegužės 19 d. 18:15, Aidas Kasparas rašė:
> O tu žiūrėjai į http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relations/Proposed/Site
> ir jo Talk? Aš nepropaguoju šito žymėjimo. Tiesiog ten yra pakankamai plati
> diskusija apie tai, ką tu siūlai, su įvairiais sprendimais. Manau, protingų
> minčių yra. Ir jomis turbūt reikėtų pasinaudoti, jei tai dar nepadaryta.

  Taip, žinau apie galimybę tokius dalykus spręsti ryšių pagalba.
Pagrindinė šio kelio problema, kad tokio žymėjimo NIEKAS
nepalaiko/nenaudoja. Ir jei places.openmap.lt aš dar galėčiau šitą
dalyką pritaikyti, tai tiek į www.openstreetmap.org „pagrindinį“
žemėlapį, tiek į Garmin/OsmAnd to sustumti artimiausiu metu tikrai
nepavyks...
  Antra problema, kad su tokiais ryšiais realiai galės dirbti tik JOSM
naudotojai...
  Trečias dalykas, kad ryšių pagalba sprendžiama kur kas platesnė
užduotis (įėjimų, stovėjimų aikštelių, bilietų kasų priskyrimas
konkretiems objektams ir t.t. ir pan.).

  Va todėl ir siūlau kur kas paprastesnį variantą...

--
Tomas