[Talk-lt] Lankytinų vietų eksportas

Paulius Masiliūnas paulius007 at gmail.com
Tue May 23 12:54:10 UTC 2017

Sveikas,

čia toks mano pamastymas, o gal geriau pabandyti sujungti poi.openmap.lt su
place.openmap.lt į vieną vietą.
Turiu omenyje, kad nueinu aš į place.openmap.lt ir pasirenku tarkim
kempingas, degalinės ir kavinės, ir tada būtu dar vienas mygtukas
"Atsisiųsti" (arba "Eksportuoti"), kur tu galėtum pasirinktus POI
atsisiųsti į pasirinktą įrenginį.
Galėtum gal net pagal BBOX atsisiųsti, na pvz jei aš ruošiuosi keliauti į
Anyksčius, tai kam man reikia Klaipėdoje esančių kavinių, tai aš
atsisiunčiu tik tuos POI kurie man yra aktualus.
Čia kažkas tokio būtu ką yra padaręs OSM (http://www.openstreetmap.org) yra
mygtukas "Eksportuoti".