[Talk-lt] Lankytinų vietų eksportas

Eduardas Kriščiūnas edas at katalogai.net
Thu May 25 21:52:16 UTC 2017

Kempingas yra vieta, kur yra elektra, tulikas ir prausykla, t.y. 3
priedai prie nuosavos palapinės, kurių vežiotis nesigauna. Tai ir
vadinama apgyvendinimo *paslaugomis*, ko paprastas camp_site neteikia. ;)
Dažnai jis būna mokamas, į jį nurodo kelio ženklai. Kaip tai žymima OSM
– labai neaišku, tačiau Estijoje aš, ieškodamas vietų nakvynei, Osmand'e
įsijungiau motelių sluoksnį, kad negaišti laiko tikrinant kiekvieną
camp_site nuvažiuojant į jį fiziškai. Blogiausia, kad Estijoje tos
laukinės poilsiavietės dažnai net ir kelio ženklais žymimos kaip
kempingai :O
Temstant kiekvienos tokios nakvynei netinkamos vietos apžiūra, kuriai
gaištamas minimum pusvalandis, labai nervina.