[Talk-lt] Lietuvos Automobilių Kelių Direkcija

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Tue May 30 10:12:01 UTC 2017

On 2017.05.30 12:27, Tomas Straupis wrote:
>    IVPK jau senokai (2-3 metai) žino apie adresų situaciją...

Nu, aš išsakysiu svajuko dramblionę. Sakyčiau, apskritai reikėtų
įteisinti principą, kad bet kuri organizacija, kuriai įstatymų tvarka
paskirta pareiga tvarkyti kažkokį registrą, bet kokias pridėtines,
įstatyme nenumatytas, paslaugas gali teikti tik per finansiškai atskirtą
padalinį, ir tik naudodamiesi registro viešai paskelbtais duomenimis
arba atviru registro API.

--
Aidas Kasparas