[Talk-lt] Naujas žemėlapis - vektorinis žemėlapis!

Paulius Masiliūnas paulius007 at gmail.com
Tue Oct 3 13:31:48 UTC 2017

Kaip ir Remūnas minėjo, būtų labai šaunu, jei visas savo pastabas, norus,
pastebėtas klaidas regstruotumėte https://github.com/openmaplt/vector-map.
O jei kas netingi ir moka programuoti, tai galėtu prisidėti ir prie pačio
žemėlapio tobulinimo.
Pats openmap.lt yra paleistas ant
https://github.com/openmaplt/vector-map/tree/master/demo kodo.

Dabar mano vienas iš tikslų į kurį dabar gilinuosi tai žemėlapyje padaryti
paiešką, tik dabar galvoju ar pasileisti savo paiešką ant http://pelias.io/
ar bandyti naudoti https://nominatim.openstreetmap.org/.
Kai padarysiu paiešką, planuose yra padaryti maršrutizavimą, ir šitam
reikalui planuoju panaudoti https://github.com/valhalla.
Tik svarbiausia išsianalizuoti kiek šitie du dalykai pareikalaus resursų.

Tai va jei kas tik nori ir gali prisijungti, tai prašome, lauksim
pull-request ir issues github.