[Talk-lt] Topologijos taisyklės

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Oct 30 10:35:08 UTC 2017

2017 m. spalio 30 d. 12:23, Ramūnas Dronga rašė:
> Tomai, o kitos šalys juk ir taip naudoja tokius pačius principus, tik gal
> jie nėra gerai iškomunikuoti. Ar aš klystu?

  Bandžiau rašyti į talk sąrašyną apie topologijos taisykles, bet tema
labaaai greitai nukrypo į dešimt metų aptarinėjamą temą „kaip žymėti
miškus: forest ar wood“ :-) Na ir šiaip beveik visi atsakymai buvo
apie konkrečias naudojamas žymas, o ne apie topologiją. Iš to darau
išvadą, kad formaliai topologijos taisyklių niekas netikrina.

  Tiesiog topologijos taisyklės neformaliai įtrauktos į kai kuriuos QA
įrankius: tarkim osmose tikrina, kad pastatai nepersidengtų - tai
topologijos taisyklė.
  Šiaip man labai patiko ESRI topologijos taisyklių brošiūrėlė (yra
nuoroda tinklaraščio įraše). Vien į ją pažiūrėjus galima sugalvoti
daug naudingų QA taisyklių. Pavyzdžiui imant taisyklių tipą „neturi
būti tarpų tarp poligonų“, jį galime pritaikyti konkrečiai taisyklei
„kiekvienos apskrities seniūnijų plotai turi pilnai uždengti
apskritį“. Ir Lietuvoje iš karto randam klaidų oficialiuose duomenyse
(gal net ne duomenyse, o pačiam suskirstyme), tarkim Drūkšių ež. ar
Kuršių marios nepriklauso jokiai seniūnijai ;-)

--
Tomas