[Talk-lt] Talk-lt Digest, Vol 107, Issue 1

Mantas sirexas at gmail.com
Tue Jan 2 20:43:32 UTC 2018

Nors dauguma gan skeptiškai nusiteikę net pasidomėti ar RC iš vis sutiktų
pasirašyti sutartį, vis dėl to nusprendžiau neformaliai parašyti RC laišką,
laiško turinys:

-------8<------

Sveiki,

asociacija Atviras žemėlaps [1] svarsto galimybę įsigyti Lietuvos adresų
duomenis.

Klausimas ar sutiktumėte pasirašyti adresų registro duomenų teikimo
sutartį, jei duomenų naudojimo tikslas būtų adresų duomenų importuotas į
atvirą OpenStreetMap žemėlapių duomenų bazę?

Duomenų gavėjas asociacija Atviras žemėlapis laikantis sutarties
reikalavimų duomenų nekauptų, nekeistų ir nedalintų trečioms šalims,
tiesiog atliktų duomenų importą į OpenStreetMap duomenų bazę nurodant
Registrų centrą kaip duomenų šaltinį. Tačiau importuoti duomenys per
OpenStreetMap duomenų bazę būtų viešai prieinami pagal ODbL licenciją [2].

Jei nesutiktumėte pasirašyti tokios sutarties, prašau nurodyti teisinį
pagrindą, kuriuo remiantis sutarties pasirašyti negalėtumėte.

[1] https://blog.openmap.lt/2017/01/17/asociacija-atvirasis-zemelapis/
[2] https://www.openstreetmap.org/copyright

Informuosiu kai/jei gausiu atsakymą.

--