[Talk-lt] wetland=reedbed

Mindaugas snaiperiui at gmail.com
Mon May 21 21:31:57 UTC 2018

> https://uetk.am.lt/portal/startPageForm.action

Idėja remtis "profesionalais" yra gera. Galvoju tik kaip ją realizuoti.

Pvz., naujai pataisytas reedbed ant Alsuodžio ež. viršaus:
pas UETK nėra ežero ribose - reiškia reikėtų žymėti tik pelkę be ežero;

o čia priešingai: nors krantas esantis
ant UETK yra pažymėtas kaip trys atskiros Veisiejo ež. salos su
pakankamai dideliais tarpais. Esu girdėjęs, kad šalia salos su sodyba
kažkurioje pusėje praplaukė su baidare, bet bandantiems praplaukti
tarp dviejų negyvenamų salų palinkėčiau sėkmės.

Tai gaunasi, kad tik žiūrėdamas į UETK gali pagalvoti, kad mažiau
apaugęs krantas turi būti pelkė, o daugiau apaugęs - vis dar ežeras su
meldais.
Beje, iš kur tas UETK ežerų vektorius? - jis skiriasi nuo geoportal.
Čia irgi gali būti pasekmė, kad kai nupaišė kažkas UETK ežerus, tai
apipelkėjusių, o gal ir visai užpelkėjusių niekas neatnaujina???