[Talk-lt] Ilgieji pėsčiųjų maršrutai

Mindaugas snaiperiui at gmail.com
Wed Jun 5 09:53:34 UTC 2019

Turiu ryšių su keliais universitetų keliautojų klubais, Lietuvos keliautojų
sąjunga, etc. Apie E11 iš viso neesu nieko girdėjęs. Su sužymėjimu, tai
labiau susidūręs nebent nac./regioniniuose parkuose sužymėtais pažintiniais
takais. Paprastai žygeiviu, keliautojų klubai neieško kažkokių specifinių
sužymėtų maršrutų, o keliauja bet kur ir net labiau mėgsta, ten kur neina
kiti.

Jei olandų keliautojai mini kokią nors nuorodą su oficialia E11 trasa, tai
įmeskite.
Nes
https://en.wikivoyage.org/wiki/E11_hiking_trail
ir
https://en.wikipedia.org/wiki/E11_European_long_distance_path
mini, kad maršrutas eina iki Lietuvos sienos, bet ne per Lietuvą.

Mindaugas