[Talk-lt] Tag'ai įtankių nuomos punktams

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Jun 24 08:58:18 UTC 2019

2019-06-21, pn, 14:42 Kostas via Talk-lt rašė:
> Yra toks shop=rental, bet pagal wiki jis labiau skirtas sporto prekėms,
> o ne įrankiams.
> Gal yra geresnių pasiūlymų?
> Taip pat Vilniuje yra pažymėta pastaba apie Goto bobcat'ų nuomą, tai
> spėju šiai vietai reiktų galvot kažką kito.

  Na aš shop=rental neįskaitau, kad būtų grynai tik sporto prekėms.
  https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:shop%3Drental
  Yra gi ir remonto įranga.
  Tai sakyčiau žymėti shop=rental ir tiek.
  Jei kažkada atsiras geresnė žyma, tai neturėtų būti sunku peržiūrėti
Lietuvoje visus shop=rental ir sudėlioti naujas reikiamas žymas.

--
Tomas