[Talk-lt] Hakatonai

Mantas sirexas at gmail.com
Fri Mar 8 08:40:47 UTC 2019

Sprendžiant iš anketos, tai norima organizuoti labiau ne hackathonus, o
workshopus?

Arba aš tiesiog klaidingai suprantu terminus. Kiek man žinoma:

*hackathonas* - yra ne mokymuisi skirtas renginys, kai dalyviai pasiskirsto
į komandas ir dirba prie savo susigalvotų projektų arba visi dalyviai dirba
prie vieno projekto atskirų funkcijų, klaidų pataisymų ar pan., siekiant
hackathono pabaigoje padaryti veikiantį projekto prototipą arba įgyvendinti
vieno projekto funkciją, pataisyti klaidą ir pan.

*workshopas* - yra toks pusiau edukacinis renginys, kai organizatoriai
paskelbia konkrečią temą ir visi kartu bando atkartoti tai ką daro renginio
vedantysis, vėliau visa tai pereina į savarankišką darbą.

Tiesiog bandau suprasti, ar norit organizuoti edukacinius renginius ar
susitikimus, kur kartu būtų dirbama prie vieno ar kito projekto?

Mantas, http://t.me/sirexo