[Talk-lt] Dviguba ištisinė

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Thu May 2 17:01:15 UTC 2019

On 2019-05-02 17:29, Tomas Straupis wrote:
>   Kodėl nekyla? :-) Čia juk standartinė situacija... Mažos gausis
> atkarpos, bet nelabai yra kitų variantų (gatvę dalinti į dvi
> kiekvienai krypčiai būtų neteisinga).

Nu, jei jau viršininkas liepė, tai pakeičiau.
https://www.openstreetmap.org/changeset/69812216#map=17/54.91697/23.95348

Bet žymiai mieliau būčiau uždėjęs kokį nors
[route_]barrier=double_stright_line ant dviejų way'ų (jei kas nors tokį
tag'ą palaikytų). Duotų info net daugiau (mano sudėtus restrictionus dar
reikėtų padubliuoti pridedant no_turn_around), vietos užimtų mažiau,
route'us skaičiuojant elektronų mažiau reikėtų gainioti. Nedžiugina
pakeitimas's :-/ Bet gal jau ryt galėsiu sužinoti, kaip geriausiai į
darbą važiuoti.

O dėl dalinimo į dvi, tai kai kur praktikuoja. Bent jau wikyje apie tai
užuominų radau ne vieną.

--
Aidas Kasparas