[Talk-lt] highway=service ir track

saimhe saimhe at gmail.com
Tue Oct 8 20:20:19 UTC 2019

> OSM-Carto service kelius
> vaizduoja, mano asmenine nuomone, kaip svarbesnius, nei track, tai
> vizualiai hierarchija gaunasi apversta.

  Kiek pastebėjau, track vis dar vaizduojami punktyru, kuris intuityviai reiškia
paviršių, ne visada įveikiamą lengvajam automobiliui. Ne tik kaip žemėlapio
vartotojui, bet ir kaip mapper’iui, man aktualu galimybė žymėti tipiškus miško ar
ūkininko lauko kelius taip, kad surenderintų punktyrą. Jei kažkas punktyru pažymės
asfaltuotą (ir visvien priešpaskutinės hierarchinės kategorijos) kelią, tai atrodys
keistai, bet bent jau nebus žalos –- kuri būtų priešingu atveju, kai koks nors
OsmAnd pasiūlo neva pravažiuojamą maršrutą, kuris vizualiai atrodo toks, bet nėra.
  Kažko maišosi 10 metų senumo niuansai su highway=path. Pasitikrinau pagal wiki.
Viskas normaliai: asfaltas, skalda ar žvyras dėl tracktype=grade1 bus užuomina
į pilnavertį kelią (ištisinė linija).

  Vienintelis minusas, kad hierarchijos gale esantis service renderinamas kaip
žymiai storesnė linija. Perėjimas residential => track => service atrodo nei šiaip,
nei taip. Kol kas manau, kad tokioje situacijoje service tiesiog nenaudosiu: bus
residential => service arba residential => track.

--
  saimhe