[Talk-lt] Pastabos Kaune

Mindaugas snaiperiui at gmail.com
Thu Mar 26 15:07:32 UTC 2020

> Projektinius pasiūlymus galima rasti savivaldybių puslapiuose, bet jie
> nebūtinai atitinka tai, kas bus pastatyta

Jau ieškojau pagal dokumento pavadinimą per google ir radau tokią nuorodą:
http://www.kaunas.lt/urbanistika/statiniu-projektavimas/viesinami-statiniu-projektiniai-pasiulymai/
Joje paieškojus "Jonavos g. 40" randa šiame susirašinėjime minėtą Lidl
parduotuvę. Bet iš savivaldybės puslapio nerandu kaip patekti į PDF failą
su schema, brėžiniais. Taip ir gimė klausimas, kaip randami tokie
dokumentai.

> Realesni dokumentai randami citify.eu arba
> https://map.tpdris.lt/tpdris-gis/index.jsp

Žinau, kad dalį dokumentų su brėžinais galima rasti http://www.tpdr.lt/ čia
suprantu, kad tas pats tik žemėlapio forma - aš paprastai pagal pavadinimą
ieškau. Gal kas nors gali pakomentuoti ar brėžinio įkėlimas (namo, kelio,
etc., mano atveju perkopijuojant ranka, o ne kažkaip importuojant) iš šių
šaltinių atitinka OSM licenciją.

Ąr čia aš taip pataikau, ar čia visur reikia turėti leidimą, kad pamatyti?
Pvz., registracijos numeris PSP-100-190920-02521 mane peradresuoja į
prisijungimą: https://planuojustatyti.lt/eInfostatyba-external/public/login

Mindaugas