[Talk-lv] A2

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Sun Aug 2 17:41:26 BST 2009

Speciāli izbraucu līkumiņu, lai apskatīties, kādas zīme stāv uz
Brīvīgas gatves pirms Lielvārdes ielas.

Uz tās zīmes nebija norādes uz A2. Tikai, ja nekļūdos, A6, A7 un A10.
Bet bija norāde uz centru, kas rādīja, ka jābrauc taisni pa Brīvīgas
gatvi. Atļaušos pieļaut, ka A2 ir ieplānots arī taisni uz priekšu uz
centra virzienus, kas būtu tikai loģiski. Tā kā mani novērojumi tomēr
man liek domāt, ka iekš MK not. Nr. 809 ir pareizi aprakstīts maršruts.

Ja runājam par zīmi, kas ir uz Lielvārdes ielas, tad to es
neapskatījos, bet principā tā neko nemaina, jo tā rāda (pēc Tava
apraksta), ka pēc nogriešanās pa labi braucējs nokļūs uz A2.

A.