[Talk-lv] A2

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Sun Aug 2 19:05:57 BST 2009

Mans arguments kāpēc Lielvārdes iela ir A2 ir:

- Visi starpilsētu autobusi brauc uz Siguldu, Valmieru u.t.t tieši pa šo ielu.
- Uzbrauktuves uz Lielvārdes ielu A1, A3 ir apzīmētas ar nepārtrauktu
līniju, kas nozīmē kad tas ir veids kā nokļūt uz šo ceļu. A2 ir
apzīmēts ceļa atzīmi ar nepārtrauktu līniju riņķī kas nozīmē tā _ir_
A2.
- Google maps arī Lielvārdes ielu apzīmē par A2.
- Pagriezienā pie teikas A2 apzīmējuma nav jo A2 ved uz Rīgu un ceļu
labiekārtotāji uzskata kad šis ceļš vairs virzienā uz Rīgu nav
jānorāda.

Pielikumā viena bildīte, lai parādītu ko es domāju ar A2 apzīmējumu.

http://www.postimage.org/image.php?v=aVmXxGA

svētdiena, 2009, 2 augusts 21:01 lietotājs
Rumpis<rumpis.listes at gmail.com> rakstīja: