[Talk-lv] Ar ko vajag kartes taisīt

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Wed Aug 5 03:27:17 BST 2009

Tas, ka bitmapi jālieto tangogps ir ne visai. Man piemēram bija uz tā paša
eeepc home partīcija ap 800 MB. Sāka parādīties problēma ar vietu. Brīvi
300MB, bet try to see if the disk is full or files locked kaut kas tāds. A
brīvi 300MB! Atklāju, ka failu skaits par lielu, inodes aptrūkās. Bija man
tur iespējams turēt kaut kur 50K inodes. A failiņi maziņi, bet skaits
liels, kaut kur 35 tūkstoši stāv, kad man Rīga, Bauska, Jelgava, lielos
mērogos visa LV mokačāta. Tad nu meklēju ko un kā, izrādās vecajam (3.5)
KDE tāds nelabs niķis tumbnailus katram failam, ko skaties sataisīt savās
mapēs. Pie tam dažādos mērogos paši tumbnaili. Nu, kopš KDE mainīja
versiju uz 4.2, tagad vairs tā nav.

On Wed, 05 Aug 2009 00:12:37 +0300, Gatis Visnevskis <gasha at pie-dabas.net>
wrote:

> Tangogps - darbojas ar OSM bitmapiem, waypointu vietaa ir jalieto POI :)

Nav taisnība. Var lietot POI kā waypoint, bet var waypoint tāpat arī
uzlikt. Bet nu vienu tikai.

> Viens miinuss, uz EEE pc jachakarejas kamer ekranu samazina. Geometriju
> nevar uzstadit ne ar kadiem lidzekliem (prasaas uzpatchot).

Šitais atkarīgs no tava window managera. Bija man visu laiku tīrs KDE,
viss ekrānā ietilpa. Uzliku tagad kaut ko vieglāku (tikai window
manageri), neatceros ko, jā katru reizi jāstaipa. lai pie apakšējiem
butoniem tiktu klāt.

uldics