[Talk-lv] RĪĢIS imports un argumenti "par"

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Sun Aug 9 10:32:44 BST 2009

On 2009.08.03, at 22:49, uldics at gmail.com wrote:

> Ļoti labi. Pāris sīki komentāri no mana skatu punkta:
> 1. Holandiešu AND varbūt labāk nesaukt par ziedojumu, jo tad viņiem
> tiek dots mājiens, ka arī jāziedo. Ziedošana asociējas ar
> izdevumiem. Varbūt vienkārši deva.
Ziedošana nozīme sniegt kaut ko bez atlīdzības. Žēl, ka tev ziedošana
asociējas ar izdevumiem nevis laba darba darīšanu.

> 2. Gramatikas kļūdas gan vajag izlabot.
Obligāti. :)

> 3. CC SA licence gluži nav tā, ka nav izmantošanas noteikumu. Varbūt
> vienkārši viņiem linku iedot http://en.wikipedia.org/wiki/Creative_Commons_licenses
Jā, taisnība. Labošu.

> 4. Var piebilst, ka tas būs neliels atbalsts mazajiem uzņēmējiem
> savām vajadzībām izmantot šo karti. Vienīgi viņi var argumentēt
> pretī, ka JS kartes izmantojot viņi maksā lielam vietējam uzņēmējam.
> Tad mēs atkal, ka faktiski liela daļa izmanto googla servisu kartēm.
> JS esmu redzējis pārsvarā lieliem saitiem, ne mazajiem. Bauskas
> domes mājaslapā vispār ir neapskaužama puzle no kartes. Piedāvāju
> izmantot mūsējo, bet mani bla bla atšuva. Nu jā, atkāpe no tēmas.
Kādā ziņā atbalsts? Tas, ka viņiem būs pieejamas brīvas kartes, šiem
uzņēmumiem nedos tiešo labumu, jo no tā vairāk apgrozāmo līdzekļu šiem
uzņēmumiem nekļūs. Izņēmums ir uzņēmumi, kuri saistīti ar karšu
izdošanu vai kādā citā veidā saistīti ar šo karšu biznesu, jo tiem
tiešām šāda datu bāze varbūt labs glābiņš no JS jūga.

> 5. Kā jau minēju vienreiz: Piemērs fizisks http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Use-it/Map_of_Copenhagen_for_Young_Travellers
> Tipa vajag pašvaldībai karti izdot. Negrib maksāt JSam. Lūdzu printē
> tik ārā mūsu resursu.
Cik saprotu, tad šī karte nav pašvaldības izdodata.

A.