[Talk-lv] Landuse areas zīmēšana

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Aug 9 15:30:34 BST 2009

On Sun, 09 Aug 2009 15:57:36 +0300, Gints Polis <polis.gints at gmail.com>
wrote:

> Patreiz nevaru paskatīties, bet kā dara citi?
>
> Gints

1.Tā arī dara, kā es teicu.
Kopenhāgena
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.6835&lon=12.58199&zoom=16&layers=B000FTF
Ottava
http://www.openstreetmap.org/?lat=45.40681&lon=-75.67551&zoom=17&layers=B000FTF
2. Hehe, bet dara arī otrādi, diemžēl.
Iespējams importējot datus (Tallina) pat parks ir no atsevišķiem
gabaliņiem un taciņas tam cauri iznāk nav parks.
http://www.openstreetmap.org/?lat=59.435758&lon=24.753423&zoom=18&layers=B000FTF
Nav jau zināms, kāda katram editētājam ir pieredze. Maskavā baigi labi
redzās tās šķirbas. Drausmas, teiktu es.
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.753771&lon=37.626153&zoom=18&layers=B000FTF
3. Manā skatījumā nav ko sarežģīt dzīvi. Vienkāršākais ir ar mazāk datiem
panākt to pašu. Es izmantoju esošās nodes (protams, ja area ir no līdz
ceļam). Un man nav šķirbu nevienā zūmā.
http://www.openstreetmap.org/?lat=56.405627&lon=24.191894&zoom=18&layers=B000FTF
uldics