[Talk-lv] Interesants sīkums

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Wed Aug 12 08:27:04 BST 2009

Mjams.

Atradu to nodi, kas atrodas teorētiskajā Latvijas centrā netālu no
Stīnužiem. Tagad jautājums - vai kauties ar ar renderistiem, lai tie
uztaisa izņēmumus gadījumos, kad valsts un galvaspilsētas nosaukumi ir
pārāk tuvu, vai arī pārvietot to nodi. It kā negribētos, jo tas tiešām
atzīmē Latvijas centru un tā.

It kā sīkums, bet katru reizi vienkārši pārlūkojot OSM, tas kaitina,
ka neredzu mūsu galvaspilsētas nosaukumu.

Lai sokas,
Pēteris.

trešdiena, 2009, 12 augusts 08:48 lietotājs Peteris
Krisjanis<pecisk at gmail.com> rakstīja:

--
mortigi tempo
Pēteris Krišjānis