[Talk-lv] Kartes renders

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Sat Aug 15 17:41:00 BST 2009

sestdiena, 2009, 15 augusts 18:44 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<lists at keeper.lv> rakstīja:
> Varbūt "iemet" savu jautājumu lielajā listē?
Tikko pierakstījos, tūlīt pajautāšu.

> Vai vismaz iedod permalink uz apgabalu, kur esi ko mainījis pēdējā laikā.

http://www.openstreetmap.org/?lat=56.81532&lon=24.59946&zoom=16&layers=B000FTF

Vakardien lietū ar Viesturu izbraukājām manu apkārtējo rajonu Ogrē ar
daudz informāciju, kuru bakstīju līdz vieniem.

> A.

Pēcis.